Ładowanie
Unia Europejska
Hotel Skipper

COVID-19

przeczytaj uważnie, wspólnie dbajmy o nasze bezpieczeństwo

28-09-2020

COVID19 – zasady bezpieczeństwa w Hotel Skipper – informacje dla Gościa w sprawie wdrożonych zmian w funkcjonowaniu hotelu

 

Szanowny Gościu,

Hotel Skipper to kameralny kurort (tylko 48 pokoi) znajdujący się w “bezpiecznej” lokalizacji:

  • “na odludziu” we wsi REWA oddalonej 15 km od Gdyni
  • hotel położony u nasady Szperka, na plaży, otoczony z dwóch stron zatoką
  • hotel mieści się w Obszarze Natura2000, obszarze chronionym, z powietrzem BEZ SMOGU
  • jest obiektem dostępnym tylko dla Gości hotelowych i jego pracowników

Hotel Skipper  = Kameralny Hotel = Bezpieczna Lokalizacja

 

W obliczu tak trudnego wyzwania jakim jest koronawirus (SARS-CoV-2), przed jakim stanęliśmy my wszyscy, pragniemy poinformować, że na bieżąco monitorujemy doniesienia dotyczące SARS-CoV-2 i dynamicznie zmieniającą się sytuację przez niego wywołaną. Bezzwłocznie wdrożyliśmy środki ostrożności, w celu zapewnienia bezpiecznego pobytu w naszym hotelu. A także przygotowaliśmy pełną listę konkretnych działań obejmujących wszystkie obszary w hotelu. Sprawdź poniżej.

 

RECEPCJA

  • relacja z Gościem jest nawiązana już na etapie rezerwacji i skierowana w stronę relacji online
  • Gość otrzymuje pakiet informacji mailem na dzień przed przyjazdem nt. działań w hotelu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii
  • Hotel jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, w lobby, przy wejściu restauracji, w toaletach, na półpiętrach
  • Hotel zastrzega sobie prawo do zmierzenia temperatury ciała każdego Gościa
  • po wejściu do hotelu, przed podejściem do recepcji Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni
  • bardzo prosimy o noszenie maseczek w częściach wspólnych hotelu oraz dezynfekcje rąk. Jeśli nie masz maseczki zgłoś  się do recepcji.
  • obowiązują nowe godziny doby hotelowej 16.00-11.00
  • recepcja pracuje w systemie zmianowym
  • Gościu – pamiętaj- jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku
  • sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)
  • pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki. Lada recepcji oraz pin pad terminala płatniczego
  • dezynfekowane są przed każdym Gościem.
  • przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości ( ewentualnie rodzina 2 plus 2)
  • Gość będzie dokonywać preautoryzacji w momencie zakwaterowania
  • Aby zminimalizować płatności online, Gość w porozumieniu z recepcją może rozważyć płatność przelewem z góry za całą rezerwację przed przyjazdem- tylko w przypadku gdy dotyczy to pobytów dłuższych niż 1 doba
     

POKOJE i CZĘŚCI PUBLICZNE

  • w związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie lub w 3 dobie pobytu
  • obowiązuje doba hotelowa 16.00-11.00jeżeli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą- serdecznie zapraszamy- prosimy o wcześniejsze zgłoszenie
  • jeśli potrzebują  Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji pod nr 500
  • wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju
  • informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i poręczy
  • podczas przygotowania pokoju dla Gości stosujemy ozonator
  • w przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny
  • pracownik działu HSK pracuje obowiązkowo w rękawicach
  • bielizna hotelowa brudna pakowana jest w pokoju i umieszczana w specjalnym koszu wyposażonym z pokrywą
  • wózki hotelowe, worki ze śmieciami oraz z bielizną są przykrywane specjalnymi, bakteriobójczymi pokrywami
  • części wspólne- korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji
  • montujemy w toaletach w częściach wspólnych tabliczki z harmonogramem odkażania części wspólnych, który co godzinę jest wypełniany i oznaczony podpisem osoby realizującej procedurę
  • w hotelu używamy jednorazowych, higienicznych nakładek na toalety, pilota do telewizora
  • pracownik HSK używa do sprzątania TYLKO ręczników papierowych

 

GASTRONOMIA

  • w restauracji Bukszpryt goście będą korzystać ze stolików wybranych przez kelnera, stoliki są ustawione w odstępach 1,5 m
  • przed wejściem do restauracji Goście będą dezynfekować dłonie, dystrybutor ze środkiem dezynfekującym zamontowany jest również przed wejściem do Restauracji
  • dezynfekcja rąk przez kelnera odbywa się każdorazowo przed obsługą Gościa, a także po niej
  • kelner dezynfekuje miejsce swojej pracy na bieżąco;
  • bieżąca dezynfekcja stolików po konsumpcji przez Gościa, dodatkowo przeprowadzana będzie dezynfekcja nieużywanych stołów co 1h; przy rozdzielni kelnerskiej zamontowaliśmy tabliczki z
  • harmonogramem odkażania części wspólnych, który co godzinę będzie wypełniany i  oznaczony podpisem osoby realizującej procedurę
  • po przywitaniu Gości są oni odprowadzani do wybranego przez kelnera stolika, tak aby została zachowana bezpieczna odległość;
  • przygotowanie zalaminowanych kart menu w celu uproszczonej dezynfekcji;
  • zapewniamy Gościom dostęp do jednorazowych rękawiczek;
  • podanie Gościom wcześniej zdezynfekowanych sztućców i jednorazowych saszetek sól/pieprz/cukier – dopiero po przyjęciu zamówienia oraz podanie jednorazowych serwetek;

 

STREFA SPA

  • zabiegi wykonywane są wyłącznie pojedynczo, brak możliwości zabiegów dla dwojga jednocześnie
  • na zabieg Goście przychodzą 5 min przed czasem tak by ograniczyć mijanie się z innymi Gości wychodzącymi z zabiegu
  • obsługa SPA zastrzega sobie prawo do 30 min przerwy między zabiegami w celu dezynfekcji łóżek itp
  • dezynfekcja dłoni Gości przed wejściem do gabinetu – zamontowany dystrybutor ze środkiem dezynfekującym w recepcji spa
  • nie przyjmujemy gości zaziębionych, z kaszlem – termometry dostępne w recepcji głównej hotelu
  • w razie potrzeby mierzenie temperatury przed zabiegiem w celu wyeliminowania osób z objawami infekcji- Gościu- jeżeli jesteś chory nie zostaniesz poddany zabiegowi, ale obciążony jego kosztem
  • dla Gości korzystających ze strefy mokrej środek do dezynfekcji dłoni znajduje się w szatni dla Gości
  • Sauny w strefie mokrej pozostają wyłączone do odwołania.
  • zapisy na zabiegi przyjmujemy mailowo bądź telefonicznie w celu unikania zgromadzeń przed recepcją- komunikacja z Gościem online, SMS, WhatsApp
  • podczas ewentualnego umawiania zabiegów w recepcji może znajdować się tylko jedna osoba

 

 

Sprzątamy – Dbamy – Witamy

Sprzątamy nasz hotel, aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort naszym gościom.

Dbamy o naszych Gości i pracowników, wprowadzając te wszystkie dodatkowe środki w celu zapewnienia im możliwie najlepszego samopoczucia i zachowania maksymalnego bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali poinformowani o wytycznych zatwierdzonych przez Światową Organizację Zdrowia i lokalne władze zdrowotne. Są gotowi udzielić pomocy każdemu gościowi, który może poczuć się źle.

Prowadzimy codzienne spotkania z naszymi pracownikami w celu przeglądu każdej istotnej sytuacji i stale komunikujemy się z odpowiednimi organami ds. zdrowia, aby na bieżąco informować naszych Gości i pracowników o istniejących rozporządzeniach i proponowanych nowych rozwiązaniach.

Zapraszamy naszych Gości do naszego hotelu z takim samym ciepłem i gościnnością, jak zawsze. Chociaż epidemia COVID-19 staje się naszą rzeczywistością jesteśmy pełni wiary i nadziei, że zachowując wprowadzone środki ostrożności uda nam się ją pokonać i znów w pełni cieszyć się z podróżowania.

Wierzymy, że wdrożone działania minimalizują zagrożenie zarażeniem koronawirusem. Chcemy abyś wiedział, że twoje bezpieczeństwo i dobre samopoczucie są dla nas najwyższym priorytetem. Wierzymy, że pomimo zaistniałej sytuacji – Państwa pobyt będzie należał do udanych.

Z wyrazami należnego szacunku

Załoga Hotelu Skipper****

Pozostańmy w kontakcie

Cała nasza załoga dokłada wszelkich starań, aby Twoje doświadczenie z pobytu było wyjątkowe. Jeśli takie było - wrócisz do nas, dlatego już teraz zachęcamy Ciebie do zapisania się do naszego newslettera.

Zapisz się do newsletter

Zapisz
Unia Europejska

© 2024 Hotel Skipper, Rewa, ul. Sztormowa 2 | projekt i wykonanie peka.pro

Ahoj! W PONIEDZIAŁEK WIELKANOCNY zapraszamy na RODZINNY BUFET OBIADOWY w godz.13.00-16.00 - zapraszamy do rezerwacji stolików 882-516-076; 538-329-393