COVID19 – zasady bezpieczeństwa w Hotel Skipper – informacje dla Gościa w sprawie wdrożonych zmian w funkcjonowaniu hotelu

Szanowny Gościu,

Hotel Skipper to kameralny kurort (tylko 48 pokoi) znajdujący się w “bezpiecznej” lokalizacji:

  • “na odludziu” we wsi REWA oddalonej 15 km od Gdyni
  • hotel położony u nasady Szperka, na plaży, otoczony z dwóch stron zatoką
  • hotel mieści się w Obszarze Natura2000, obszarze chronionym, z powietrzem BEZ SMOGU
  • jest obiektem dostępnym tylko dla Gości hotelowych i jego pracowników
AAAA
Hotel Skipper  = Kameralny Hotel = Bezpieczna Lokalizacja

 

 

W obliczu tak trudnego wyzwania jakim jest koronawirus (SARS-CoV-2), przed jakim stanęliśmy my wszyscy, pragniemy poinformować, że na bieżąco monitorujemy doniesienia dotyczące SARS-CoV-2 i dynamicznie zmieniającą się sytuację przez niego wywołaną. Bezzwłocznie wdrożyliśmy środki ostrożności, w celu zapewnienia bezpiecznego pobytu w naszym hotelu. A także przygotowaliśmy pełną listę konkretnych działań obejmujących wszystkie obszary w hotelu. Sprawdź poniżej.

 

RECEPCJA

  • relacja z Gościem jest nawiązana już na etapie rezerwacji i skierowana w stronę relacji online
  • Gość otrzymuje pakiet informacji mailem na dzień przed przyjazdem nt. działań w hotelu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii
  • Hotel jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, w lobby, przy wejściu restauracji, w toaletach, na półpiętrach
  • Hotel zastrzega sobie prawo do zmierzenia temperatury ciała każdego Gościa
  • po wejściu do hotelu, przed podejściem do recepcji Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni
  • bardzo prosimy o noszenie maseczek w częściach wspólnych hotelu oraz dezynfekcje rąk. Jeśli nie masz maseczki zgłoś  się do recepcji.
  • obowiązują nowe godziny doby hotelowej 16.00-11.00
  • recepcja pracuje w systemie zmianowym
  • Gościu – pamiętaj- jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku
  • sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)
  • pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki. Lada recepcji oraz pin pad terminala płatniczego dezynfekowane są przed każdym Gościem.
  • przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości ( ewentualnie rodzina 2 plus 2)
  • Gość będzie dokonywać preautoryzacji w momencie zakwaterowania
  • Aby zminimalizować płatności online, Gość w porozumieniu z recepcją może rozważyć płatność przelewem z góry za całą rezerwację przed przyjazdem- tylko w przypadku gdy dotyczy to pobytów dłuższych niż 1 doba

 

POKOJE i CZĘŚCI PUBLICZNE

  • w związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie lub w 3 dobie pobytu
  • obowiązuje doba hotelowa 16.00-11.00
  • jeżeli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą- serdecznie zapraszamy- prosimy o wcześniejsze zgłoszenie
  • jeśli potrzebują  Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji pod nr 500
  • wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju.
  • informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i poręczy
  • podczas przygotowania pokoju dla Gości stosujemy ozonator 
  • w przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny
  • pracownik działu HSK pracuje obowiązkowo w rękawicach
  • bielizna hotelowa brudna pakowana jest w pokoju i umieszczana w specjalnym koszu wyposażonym z pokrywą
  • wózki hotelowe, worki ze śmieciami oraz z bielizną są przykrywane specjalnymi, bakteriobójczymi pokrywami
  • części wspólne- korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji 
  • montujemy w toaletach w częściach wspólnych tabliczki z harmonogramem odkażania części wspólnych, który co godzinę jest wypełniany i oznaczony podpisem osoby realizującej procedurę
  • w hotelu używamy jednorazowych, higienicznych nakładek na toalety, pilota do telewizora
  • pracownik HSK używa do sprzątania TYLKO ręczników papierowych

 

GASTRONOMIA

  • w restauracji Bukszpryt goście będą korzystać ze stolików wybranych przez kelnera, stoliki będą ustawione w odstępach 1,5 m
  • przed wejściem do restauracji Goście będą dezynfekować dłonie, dystrybutor ze środkiem dezynfekującym zamontowany jest również przed wejściem do Restauracji
  • dezynfekcja rąk przez kelnera odbywa się każdorazowo przed obsługą Gościa, a także po niej
  • kelner dezynfekuje miejsce swojej pracy na bieżąco;
  • bieżąca dezynfekcja stolików po konsumpcji przez Gościa, dodatkowo przeprowadzana będzie dezynfekcja nieużywanych stołów co 1h; przy rozdzielni kelnerskiej zamontowaliśmy tabliczki z harmonogramem odkażania części wspólnych, który co godzinę będzie wypełniany i  oznaczony podpisem osoby realizującej procedurę
  • po przywitaniu Gości są oni odprowadzani do wybranego przez kelnera stolika, tak aby została zachowana bezpieczna odległość;
  • przygotowanie zalaminowanych kart menu w celu uproszczonej dezynfekcji;
  • zapewniamy Gościom dostęp do jednorazowych rękawiczek;
  • podanie Gościom wcześniej zdezynfekowanych sztućców i jednorazowych saszetek sól/pieprz/cukier – dopiero po przyjęciu zamówienia oraz podanie jednorazowych serwetek;

 

STREFA SPA

  • zabiegi wykonywane są wyłącznie pojedynczo, brak możliwości zabiegów dla dwojga jednocześnie
  • na zabieg Goście przychodzą 5 min przed czasem tak by ograniczyć mijanie się z innymi Gości wychodzącymi z zabiegu
  • obsługa SPA zastrzega obie prawo do 30 min przerwy między zabiegami w celu dezynfekcji łóżek itp
  • dezynfekcja dłoni Gości przed wejściem do gabinetu – zamontowany dystrybutor ze środkiem dezynfekującym w recepcji spa
  • nie przyjmujemy gości zaziębionych, z kaszlem – termometry dostępne w recepcji głównej hotelu
  • w razie potrzeby mierzenie temperatury przed zabiegiem w celu wyeliminowania osób z objawami infekcji- Gościu- jeżeli jesteś chory nie zostaniesz poddany zabiegowi, ale obciążony jego kosztem
  • dla Gości korzystających ze strefy mokrej środek do dezynfekcji dłoni znajduje się w szatni dla Gości
  • zapisy na zabiegi przyjmujemy mailowo bądź telefonicznie w celu unikania zgromadzeń przed recepcją- komunikacja z Gościem online, SMS, WhatsApp
  • podczas ewentualnego umawiania zabiegów w recepcji może znajdować się tylko jedna osoba

Sprzątamy – Dbamy – Witamy

 

Sprzątamy nasz hotel, aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort naszym gościom.

Dbamy o naszych Gości i pracowników, wprowadzając te wszystkie dodatkowe środki w celu zapewnienia im możliwie najlepszego samopoczucia i zachowania maksymalnego bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali poinformowani o wytycznych zatwierdzonych przez Światową Organizację Zdrowia i lokalne władze zdrowotne. Są gotowi udzielić pomocy każdemu gościowi, który może poczuć się źle.

Prowadzimy codzienne spotkania z naszymi pracownikami w celu przeglądu każdej istotnej sytuacji i stale komunikujemy się z odpowiednimi organami ds. zdrowia, aby na bieżąco informować naszych Gości i pracowników o istniejących rozporządzeniach i proponowanych nowych rozwiązaniach.

Zapraszamy naszych Gości do naszego hotelu z takim samym ciepłem i gościnnością, jak zawsze. Chociaż epidemia COVID-19 staje się naszą rzeczywistością jesteśmy pełni wiary i nadziei, że zachowując wprowadzone środki ostrożności uda nam się ją pokonać i znów w pełni cieszyć się z podróżowania.

Wierzymy, że wdrożone działania minimalizują zagrożenie zarażeniem koronawirusem. Chcemy abyś wiedział, że twoje bezpieczeństwo i dobre samopoczucie są dla nas najwyższym priorytetem. Wierzymy, że pomimo zaistniałej sytuacji – Państwa pobyt będzie należał do udanych. 

Z wyrazami należnego szacunku

Załoga Hotelu Skipper****

No images found!
Try some other hashtag or username
Napisz do nas

Masz jakieś pytania? Napisz do nas! Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to tylko możliwe.

Start typing and press Enter to search