wybierz odpowiednie narzędzie komunikacji biznesowej MICE

Spotkania biznesowe organizuje się w celu określonego zwrotu z tej inwestycji. Ten zwrot może mieć postać finansową lub np.: wzrostu efektywności, nabycia dodatkowych umiejętności przez członków zespołu, poprawę komunikacji w firmie czy wzrostu satysfakcji zespołu. Zmierzenie ich jest często wyzwaniem o tyle, że nie zawsze efekty takiego spotkania biznesowego są łatwe do określenia.  Lidia Klebba – manager marketingu i sprzedaży Hotelu Skipper*** podpowiada,  które narzędzie komunikacji biznesowej MICE wybrać i dlaczego warto podjąć się jego organizacji w Skipperze.

Meetings

czyli spotkania zarządu, rad nadzorczych, menadżerskich lub osób decyzyjnych, których celem jest skuteczna komunikacja na temat działania firmy. Takie spotkania przyśpieszają procesy decyzyjne. Natomiast spotkania szkoleniowe, służącą skutecznemu przekazaniu informacji, wiedzy i umiejętności, dlatego warto zaprosić autorytet w branży.

Dlaczego warto wybrać Hotel Skipper***?
– sala konferencyjna w hotelu z widokiem na morze
– doskonały dojazd
– blisko Trójmiasta oraz lotniska
– spokojna okolica, bliskość natury na wyciągnięcie ręki
– ważne: zapewnimy bogaty poczęstunek i relaks w SPA

Incentives

czyli wyjazdy integracyjne. Mają pobudzać do działania, motywować i umacniać zespół. Wyjazdy tego typu są organizowane jako forma gratyfikacji dla pracowników za wkład w rozwój firmy (spotkania podsumowujące) bądź przygotowujące do przyszłych działań.

Dlaczego warto wybrać Hotel Skipper***?
– nowoczesny hotel ze świetną okolicą służącą organizacji aktywności sportowych i integracyjnych
– unikatowe miejsce pod kątem przyrodniczym – Cypel w Rewie, Mewia Rewa, Obszar Natura 2000
– blisko Trójmiasta oraz lotniska
– ważne: dla pracowników zaproponujemy personalizowane aktywności (biorąc pod uwagę ich zainteresowania oraz hobby)

Conferences

czyli konferencje, które najczęściej obejmują specjalistyczną tematykę w danej branży; łącząc w sobie wykłady, dyskusje, warsztaty, wystawy etc. Konferencje pomagają trafić do ścisłej grupy docelowej oraz wspierają powstawianie nowych kanałów komunikacji i dystrybucji.

Dlaczego warto wybrać Hotel Skipper***?
– świetna lokalizacja: blisko Trójmiasta oraz lotniska
– zaplecze konferencyjne do 100 osób
– nowoczesny sprzęt multimedialny
– położenie hotelu oraz bliskość natury = skupienie na konferencji
– bogata oferta cateringowa oraz noclegowa
– możliwość drukowania materiałów na miejscu
– elastyczność hotelu podczas procesu organizacji konferencji

Events

służą głównie kreacji marki, budowania i promowania wizerunku marki. Budują relacje pomiędzy dostawcami, klientami, instytucjami. I co ważne zwiększają zasięg działalności. Najlepszy termin to okres wakacji lub termin, który zbiega się np. z wprowadzeniem na rynek nowego modelu auta, kolekcji ubrań bądź wymiany asortymentu.

Dlaczego warto wybrać Hotel Skipper***?
– bliskość Trójmiasta, łatwy dojazd
– kameralność oraz nowoczesność miejsca
– doskonałe miejsce na tzw. „launch” nowego produktu dla prasy
– pozwalamy na swobodę aranżacji i realizację niestandardowych pomysłów 🙂

masz pytania? zapoznaj się z ofertą Hotelu Skipper***
wyślij zapytanie: marketing@rewa.pl
  • Piknie w tej naszej Rewie     wakacje
  • Kuchnia od Kuchni     kuchnia menu restauracja
  • onepaulainstyle dzikujemy za wietne instarelacje z Rewy i Skippera
  • Pani Patrycja jak zawsze piknie umiechnita  oto nasz zca
  • agle     rewa hotelskipper regaty Yacht dka
  • Kolejne regaty za nami     yacht sailing
  • Oto wspaniay Skipper team kolejne przygotowania do wesela na finiszu
Napisz do nas

Masz jakieś pytania? Napisz do nas! Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to tylko możliwe.

Start typing and press Enter to search