WAŻNE INFORMACJE

WAŻNE INFORMACJE

  • Doba hotelowa od 15:00 – 11:00
  • Recepcja czynna całodobowo
  • Śniadania w formie bufetu 7.30 – 10.30
  • Restauracja czynna: listopad- marzec czynna od 13:00-21:00 oraz kwiecień-październik czynna od 13:00-22:00 (ostatnie zamówienie przyjmowane jest pół godziny przed zamknięciem)
  • Spa & Wellness czynne: listopad-marzec basen 9:00-21:00, saunarium 17:00-21:00, gabinety 9:00-20:00 oraz kwiecień-październik  basen 9:00-22:00, saunarium 18:00-22:00, gabinety 9:00-21:00
  • Odpłatny dozorowany parking (podziemny 40 zł/doba, naziemny 30 zł/doba)
  • WiFi bezpłatne dla gości hotelowych, dostępne na całym terenie obiektu
  • Bezpłatna przechowalnia bagażu na czas pobytu
  • Bezpłatne przechowanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych na czas pobytu
  • W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia, poza miejscami wyznaczonymi do tego celu (*kara za palenie w pokoju 500 zł)
  • Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego
  • Rezerwacja pokoju obejmuje bezpłatne korzystanie ze strefy SPA (basen, jacuzzi, sauny)
  • Transfer 1- 6 osób z lotniska Gdańsk Rębiechowo – Rewa do Hotelu  – 250 zł
  • Dodatkowe usługi w hotelu: budzenie, udostępnienie deski do prasowania i żelazka z recepcji, room service
    informator hotelowy 2020:[KLIKNIJ]

POLITYKA HOTELU WOBEC DZIECI

  • Pierwsze dziecko w wieku od 0 do 6 lat nocuje bezpłatnie, jeżeli śpi na łóżku rodziców (w przeciwnym wypadku obowiązuje opłata za dostawkę w wysokości 70 zł/ doba)
  • Jeżeli przyjeżdżasz z dwójką dzieci w wieku od 0 do 6 lat, pierwsze nocuje bezpłatnie, jeżeli śpi na łóżku rodziców; za drugie dziecko występuje opłata jak za dostawkę dla dziecka w wieku od 7 do 12 lat
  • Łóżeczko niemowlęce za dodatkową opłatą 20 zł/doba
  • Dostawka dla dziecka w wieku od 7 do 12 – 70 zł. Cena pobytu obejmuje nocleg i śniadanie
  • Dostawka dla osoby powyżej 12 roku życia – 120 zł. Cena pobytu obejmuje nocleg i śniadanie
  • W przypadku pakietów pobytowych – występuje osobny cennik

POLITYKA HOTELU WOBEC ZWIERZĄT

Regulamin przyjmowania zwierząt w Hotelu Skipper****
Hotel Skipper **** przyjmuje Gości z PSAMI. Pobyt psa w hotelu jest płatny wg obowiązującego cennika.

1. Pobyt psów na terenie Hotelu wymaga akceptacji Kierownika recepcji, która odbywa się na etapie rezerwacji pobytu. Zwierzęta przyjmowane są tylko do wyznaczonych pokoi.
2. Hotel nie przyjmuje kotów.
3. Do Hotelu przyjmowane są psy zdrowe, posiadające książeczki zdrowia (aktualne szczepienie i odrobaczenie). W przypadku ich braku dostępny jest kontakt do lekarza weterynarii w Kosakowie. Hotel ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt bez książeczki zdrowia, chorych, w trakcie rekonwalescencji i na diecie.
4. Właściciel psa oświadcza , że zwierzę jest zdrowe i nie stanowi zagrożenia dla innych zwierząt i ludzi.
5. Właściciel psa zobowiązany jest posiadać własne posłanie dla zwierzęcia.
6. Wszystkie szkody powstałe z winy zwierzęcia, na mieniu Hotelu bądź innych Gości oraz zabrudzenia wymagające dodatkowej pracy będą indywidualnie wyceniane, a ich kosztami będą obciążeni Właściciele np. za zabrudzoną lub uszkodzoną pościel.
7. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie hotelowych ręczników i bielizny pościelowej dla potrzeb zwierząt, przebywanie zwierzęcia na łóżku i sofach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych w pokojach.
8. W przypadku pozostawienia psa samego w pokoju, prosimy o pozostawienie zawieszki na klamce po zewnętrznej stronie drzwi. Zawieszki są dostępne w recepcji hotelu.
9. Ze względów bezpieczeństwa , sprzątanie pokoi , w których są zwierzęta odbywa się wyłącznie w obecności właściciela, bądź w czasie nieobecności zwierzęcia w pokoju.
10. Właściciele zwierząt są odpowiedzialni za zastosowanie się do regulaminu hotelowego dotyczącego zachowania ciszy nocnej w hotelu i niezakłócania spokoju innym Gościom.
11. W przypadku stwierdzenia , że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie hotelu , bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości , Dyrekcja hotelu bezzwłocznie podejmie kontakt z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, hotel zastrzega sobie prawo do wejścia personelu do pokoju gościa, również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i odstawienia zwierzęcia do najbliższego schroniska dla zwierząt. Wszystkie koszty wynikające z powyższych działań pokrywa właściciel zwierzęcia.
12. W miejscach ogólnodostępnych Właściciel ma obowiązek trzymania psa na smyczy oraz w kagańcu.
13. Zabrania się wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych (Restauracja,Kawiarnia), rekreacyjnych (Spa & Wellness, basen , sale zabaw dla dzieci) oraz sali konferencyjnej itp. Powyższe nie dotyczy psów przewodników.
14. Właściciel jest obowiązany każdorazowo sprzątać odchody pozostawione przez swoje zwierzę (woreczki na odchody dostępne są w recepcji).
15. Koszt pobytu psa wynosi 80 zł/ doba (część dochodu przeznaczamy na schronisko dla zwierząt w Dąbrówce k./Wejherowa .
16. Właściciel oświadcza, że zapoznał się z regulaminem pobytu zwierząt w Hotelu Skipper **** i akceptuje jego zapisy.

  • HotelSkipper jest hotelem proekologicznym dzis w ramach pracy powicilimy czas
  • AHOJ! Szanowni Gocie nasta bardzo trudny czas zarwno dla Was
  • Rewa szperk Natura2000 ta wyjtkowa okolica sprawia e jestemy znakomitym
  • BezpiecznyHotel HotelSkipper przeczytaj w BIO jakie procedury wdroylimy by mg
  • Dzikujemy Pani milenakrajewska za przyjazd do hotelskipper Totalnie kameralnie spokojnie
Napisz do nas

Masz jakieś pytania? Napisz do nas! Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to tylko możliwe.

Start typing and press Enter to search